Blogger Widgets
မင်္ဂလာပါ~~~ သူငယ်ချင်းမိတ်ဆွေများအားလုံး ကျန်းမာပျော်ရွှင် အဆင်ပြေကြပါစေ~~~

k2tmaung

ဘဝဆိုတာ... သာဓကတစ်ခု... အတိတ်ဆိုတာ... အရိပ်တစ်ခု... စိတ်ဆိုတာ... ပိတ်ကားတစ်ခု...




















Internet ေလးသုံးျပီး တစ္ဖက္က Nuggets နဂတ္လို႕ ေခၚတဲ့ McDonald က ၾကက္ေၾကာ္အေသးစားေလးေတြ စားနဲ႕ ဟုတ္ေနတာေပါ့... အဲ့ဒီမွာ ပုရြက္ဆိတ္မဲမဲတစ္ေကာင္က Nuggets နဲ႕ တြဲစားရတဲ့ က်မသိပ္ၾကိဳက္တဲ့ Curry Sauce ဗူး ႏႈတ္ခမ္းေပၚကို လာျပီး ရစ္သီရစ္သီ လုပ္တာေပါ့... အျမင္ကတ္ကတ္နဲ႕ ဖူးဆိုျပီး ေလနဲ႕ မႈတ္လိုက္တာ အဲ့ Sauce ဗူးထဲ ျပဳတ္က်သြားပါေလေရာ... ဘာနဲ႕တူလဲဆိုေတာ့ ရုပ္ရွင္ေတြထဲကလို မင္းသား ႏြံထဲ နစ္ေနတာေပါ့... ဟိုကေတာ့ မင္းသားဆိုေတာ့ ပရိသတ္ေတြက ရင္တမမ အသည္းတယားယား ျဖစ္ေနၾကမွာေပါ့ေနာ္... သူကေတာ့ ပုရြက္ဆိတ္မဲမဲၾကီးဆိုေတာ့ အစားအေသာက္နားလာတာနဲ႕ လူေတြက အျမင္ကတ္ၾကမွာေပါ့... အဲ့ဒါနဲ႕ ပုရြက္ဆိတ္ Sauce ထဲ နစ္ျပီး ယက္ကန္ ယက္ကန္ ျဖစ္ေနတာေပါ့ေလ... က်မလည္း စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႕ လက္ညိႈးေလးနဲ႕ အသာေလး ကေလာ္လိုက္တာ... အိ... အဲ့ေတာ့မွာ ႏြံထဲ ႏွစ္ခ်လိုက္သလိုျဖစ္ျပီး သူ႕တကိုယ္လုံး Sauce ေတြထဲ ဝင္သြားေတာ့တာေပါ့... ေသသြားျပီလားမသိဘူးဆိုျပီး က်မလည္း သနားသြားတာေပါ့... ကိုယ့္ေၾကာင့္ ေသသြားရတယ္ဆိုေတာ့ ဘယ္စိတ္ေကာင္းပါ့မလဲ... 

တစ္႐ႉးေလးတစ္ရြက္ယူျပီး သူ႕ကိုယ္မွာ ေပေနတဲ့ Sauce ေလးေတြ အသာတို႕၊ ေလနဲ႕ ဖူးဖူးဆိုျပီး နည္းနည္း မႈတ္ၾကည့္တာေပါ့... သူ႕ေျခေခ်ာင္းေလးေတြ ျဖည္းျဖည္းေလး တို႕ၾကည့္တြန္းၾကည့္နဲ႕ တကယ္ေသတာမွ ဟုတ္ရဲ့လားေပါ့... အဲ့... အဲ့ဒီမွာ မင္းသားက Sauce နစ္ျပီး မြန္းသြားလို႕ထင္ပါရဲ့... သတိလစ္ေနတာေပါ့ေလ... က်မ
က သူ႕ေျခေခ်ာင္းေတြကို တစ္႐ႉးနဲ႕အသာတြန္းလိုက္ ေလနဲ႕ မႈတ္လိုက္လုပ္လို႕လားမသိ... အဲ့ေတာ့မွ ကုန္းရုံးထ,ေတာ့တာေပါ့... ျပီးေတာ့ က်မကို ေတြ႕ေတာ့ ေၾကာက္လည္း ေၾကာက္မွာေပါ့... ဥပမာေျပာရရင္ လူဝံၾကီးက မင္းသားကို လက္ေပၚတင္ထားသလို ျဖစ္ေနမွာေပါ့... ခုမွ သတိရလာကာစ... 'လူ' ၾကီးကလည္း သူ႕ကို မ်က္လုံးၾကီး ျပဴးျပီး အေသအခ်ာၾကည့္ေနတာေတြ႕ေတာ့... ရုပ္ရွင္ေတြထဲကလို "အား........."ဆိုျပီး ေအာ္ခ်င္ေအာ္မွာေပါ့ေနာ္... ျပီးေတာ့... "ဟာ... ငါ့ကို သတ္ေတာ့မလားမသိဘူး..."ဆိုျပီး ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႕ ကုန္းရုံးထ,မွာေပါ့... ဒါေပမယ့္ Sauce ေတြနဲ႕ ေပလူးေနေတာ့ သူ႕ေျခသူ႕လက္ေတြက ကိုယ္မွာ ကပ္ျပီး ဘယ္ေျပးလို႕ ရပါ့မလဲ... အဲ့ဒါနဲ႕ က်မလည္း တစ္႐ႉးေလးကို ေသးေသးေလးနဲ႕ အခြၽန္ေလးလုပ္ျပီး သူ႕ကိုယ္က Sauce ေတြ ဝိုင္းသုတ္ေပးလိုက္ပါတယ္... သူလည္း ပါးစပ္ေလး လႈပ္တုတ္လႈပ္တုတ္နဲ႕ Sauce ေတြကို စားပစ္ရင္း Sauce ေတြကို ဖယ္ေနတယ္ထင္ပါရဲ့... ဒီေလာက္မ်ားတဲ့ Sauce ေတြ သူတစ္ေကာင္တည္း ဗိုက္ၾကီးကားေအာင္ စားပစ္ဦးေတာ့... ဘယ္ဖယ္လို႕ ကုန္ပါ့မလဲ... က်မပဲ လူဆိုေတာ့ အသိဉာဏ္ၾကီးသူပီပီ ဖယ္ရွားေပးလိုက္ပါတယ္... Sauce ေတြ ေတာ္ေတာ္ဖယ္လို႕ ကုန္သြားေတာ့ သူ႕ေျခေတြလက္ေတြ အားလုံး သန္သန္မာမာ လႈပ္ရွားလာတာ ေတြ႕ရတယ္... ဒါေပမယ့္ သူ႕ေအာက္ပိုင္းကေတာ့ လႈပ္လို႕ မရေသးျပန္ဘူး... က်မက တစ္႐ႉး ေသးေသးခြၽန္ခြၽန္ေလးကို သူ႕ကိုယ္ေအာက္ပိုင္းကိုသုတ္ေပးဖို႕ သူ႕နားသြားလိုက္ရင္ သူက ေရွ႕လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႕ တြန္းကန္ထားတယ္... က်မက တစ္႐ႉးကို ျပန္ဆြဲလိုက္ရင္ သူက အဲ့တစ္႐ႉးကို တြဲခိုျပီး ျပန္ပါ,လာတတ္တယ္... အဲ့လို သံုးေလးခါေလာက္လည္း လုပ္လိုက္ေရာ သူ႕ကို ဒရြတ္ဆြဲသလိုျဖစ္ျပီး သူ႕ေအာက္ပိုင္းမွာ ေပေနတဲ့ Sauce ေတြက သူ႕ကိုတင္ထားတဲ့ တစ္႐ႉးမွာ သုတ္ပစ္လိုက္သလို ျဖစ္သြားတာေပါ့... က်မလက္ဝါးတစ္ဖက္ေပၚ တစ္႐ႉးတင္ျပီး သူ႕ကိုတင္ထားတာမို႕ ၾကာေတာ့ က်မလက္လည္း ေတာ္ေတာ္ေညာင္းလာပါတယ္... ျပီးေတာ့ သူ႕ကိုယ္ေသးေသးေလးကို ျပဴးျပဲျပီး ၾကည့္ရေတာ့ မ်က္စိလည္း ေတာ္ေတာ္ေညာင္းပါတယ္... သူလည္း အစ ပထမေတာ့ သူ႕ကို သတ္မလားဆိုျပီး ေတာ္ေတာ္ေၾကာက္လန္႕တၾကား ျဖစ္သြားပုံရပါတယ္... ေနာက္ေတာ့ သူ႕ကို မသတ္မွန္းသိေတာ့ သိပ္ျပီး ေၾကာက္လန္႕တၾကား ရုန္းကန္တာမ်ိဳး မဟုတ္ေတာ့ဘဲ သူ႕ကိုယ္မွာ ေပ,ေနတဲ့ Sauce ေတြကို ဖယ္ရွားရင္း စားပစ္ေနတယ္ထင္ပါရဲ့... ပါးစပ္ေလး လႈပ္လႈပ္ လႈပ္လႈပ္နဲ႕... ေနာက္ေတာ့ မစားဘဲ ေဘးခ်,ထားတဲ့ က်မ အစားအေသာက္ေတြရဲ့ ေမႊးပ်ံ႕တဲ့ရနံ႕ေၾကာင့္ ထင္ပါရဲ့... ေနာက္ထပ္ သူနဲ႕ အရြယ္အစား ခပ္ဆင္ဆင္ ပုရြက္ဆိပ္တစ္ေကာင္ ရစ္သီရစ္သီ လာလုပ္ပါတယ္... အဲ့ဒါနဲ႕ က်မလည္း က်မလက္ဖဝါးေပၚက သူ႕ကိုတင္ထားတဲ့ တစ္႐ႉးစေလးကို မုန္႕နား အသာခ်,လိုက္ပါတယ္... က်မတို႕ မၾကားေပမယ့္ သူတို႕အခ်င္းခ်င္း ၾကားႏိုင္လုပ္တဲ့ အသံလိႈင္း ဒါမွမဟုတ္ သူတို႕ခ်င္း ဆက္သြယ္ႏိုင္တဲ့ အနံ႕အသက္တစ္ခုခုေတာ့ ရွိမယ္ထင္ပါရဲ့... ေနာက္ထပ္ေရာက္လာတဲ့ ပုရြက္ဆိတ္က Sauce ေပေနတဲ့ ပုရြက္ဆိတ္နား ေရာက္လာပါတယ္... ျပီးေတာ့ တစ္ေကာင္နဲ႕တစ္ေကာင္ ပြစိပြစိ လုပ္ၾကပါတယ္... ျပီးေတာ့ Sauce ေပေနတဲ့ ပုရြက္ဆိတ္ကို ေနာက္ေရာက္လာတဲ့ ပုရြက္ဆိတ္က ေရွ႕က ပြစိပြစိ လုပ္လိုက္... ေနာက္က ပြစိပြစိ လုပ္လိုက္နဲ႕ က်မအထင္ သူလည္း Sauce ေတြ ဝိုင္းစားေပးေနတာထင္ရဲ့... ခဏအၾကာမွာေတာ့ Sauce ေပေနတဲ့ ပုရြက္ဆိတ္ စ,စမ္းျပီး ေလွ်ာက္ပါတယ္... အစ ပထမေတာ့ ဒယီးဒယိုင္နဲ႕ အျပိဳျပိဳအလဲလဲေပါ့... ေနာက္ထပ္ မိနစ္အနည္းငယ္အတြင္းမွာပဲ ေအာင္ျမင္စြာ ေလွ်ာက္သြားႏိုင္ျပီး က်မနားက ထြက္သြားပါေတာ့တယ္...

ဟြန္း... ေက်းဇူးတင္တဲ့ အမူအရာေလးေတာင္ လုပ္ျပမသြားပါဘူး... အင္းေပါ့... သူလည္း စိတ္ထဲကေန ေျပာခ်င္ေျပာမွာေပါ့... "နင့္ေၾကာင့္ ငါ Sauce နစ္ျပီး ေသေတာ့မလို႕ နည္းနည္းပဲ လို,တယ္"ဆိုျပီး... အဲ့ခါက် က်မကလည္း ေျပာမွာေပါ့... "နင္က ဘာလို႕ ငါ့မုန္႕ကို လာစားတုန္း"လို႕... အဲ့ေတာ့ သူကလည္း ျပန္ေျပာမွာေပါ့... "ဟဲ့ ဒါ ငါတို႕ဘဝ... ဒီလိုပဲ အသက္အႏ ၱရာယ္နဲ႕ ရင္းျပီး ရွာေဖြစားေသာက္ရတယ္ကိုး"လို႕...

အမွန္ေတာ့လည္း ဟုတ္ပါတယ္... သူတို႕က သူ႕တို႕အတြက္ အစာရွာစားၾကရုံပါ... က်မတို႕ လူေတြကသာ ၾကီးႏိုင္ငယ္ညွင္း ေသးေသးေလးေတြကို မညွာမတာ ခဏတြင္းခ်င္းမွာ အေကာင္ေပါင္းေျမာက္မ်ားစြာကို လြယ္လြယ္ကူကူ သတ္ျဖတ္ေနၾကတာ... တကယ္လို႕ အဲ့ဒီ ပုရြက္ဆိတ္ေတြကသာ အၾကီးၾကီးျဖစ္ေနရင္ ခုလို က်မတို႕ကို ရန္ရွာတာမဟုတ္ဘဲ သူတို႕အတြက္ အစာလာရွာစားေသာက္ၾကတာဆိုရင္ က်မတို႕ လူသားေတြ သတ္ရဲၾကပါ့မလားလို႕ က်မ ေတြးမိတယ္... တကယ္လို႕ သူတို႕က က်မတို႕ လူသားေတြကို ရွုပ္လိုက္တာဆိုျပီး ေျခနဲ႕နင္း လက္နဲ႕ဖိျပီး သတ္မယ္ဆိုရင္ေကာ... သတၱဝါတိုင္း ကိုယ့္အသက္ကို ခင္တြယ္ၾကပါတယ္... က်မက အၾကင္နာတရား သိပ္ၾကီးမားေနလို႕ မဟုတ္ပါဘူး... ငယ္ငယ္က ျခင္ဆို အေသမုန္းျပီး လိုက္လိုက္သတ္ပါတယ္... ေသြးခ်ိဳတယ္ဆိုလား ဘာလားေတာ့မသိ လူေတြအမ်ားၾကီးရွိတာေတာင္ က်မတစ္ေယာက္တည္း ျခင္ကိုက္တာမ်ိဳး ခဏခဏ ၾကဳံပါတယ္... ငယ္ငယ္ကဆို ေက်ာင္းတက္ရင္ သူမ်ားေတြလို ေက်ာင္းစိမ္း ဂါဝန္လွလွေလးေတြနဲ႕ မဟုတ္ဘဲ ေဘာင္းဘီရွည္ အက်ႌလက္ရွည္ ဝတ္ျပီး ေက်ာင္းတက္ရတာမ်ိဳးလည္း ၾကဳံရပါတယ္... ကေလးေတြ ေသြးလြန္တုတ္ေကြး အျဖစ္မ်ားတဲ့ႏွစ္က အတန္းထဲမွာ က်မ ပထမဆုံး ေသြးလြန္တုတ္ေကြးျဖစ္ျပီး ေက်ာင္းမတက္ရပါဘူး... အဲ့ေတာ့ ျခင္ဆို သိပ္မုန္းပါတယ္... ဝီဝီ ဝီဝီလို႕ ၾကားရင္ လူကို ျငိမ္ျပီး အသံနားေထာင္ျပီးေတာ့ ျဗန္းျဗန္းနဲ႕ သတ္တာပါပဲ...

က်မမိဘႏွစ္ပါးက အရမ္းၾကင္နာတတ္သေလာက္ က်မကေတာ့ ငယ္ငယ္က အရမ္းရက္စက္တတ္သူ ျဖစ္ခဲ့ဖူးပါတယ္... က်မ ျခင္ေတြကို အညိႈးတၾကီးနဲ႕ လိုက္သတ္တိုင္း က်မမိဘေတြက က်မကို ငရဲၾကီးမယ္ေနာ္...ဆိုျပီး ဆုံးမတတ္ေပမယ့္ အလိုလိုက္တဲ့ မိဘဆိုေတာ့ က်မ လုပ္ခ်င္ရာ လုပ္ခဲ့ျမဲေပါ့... က်မရဲ့ အေတြးအေခၚ တစ္နည္းအားျဖင့္ က်မရဲ့ ျခင္မုန္းတီးေရးဝါဒေတြ ေျပာင္းလဲသြားတာဟာ 'အေၾကာက္တရား'ဆိုတာက စ,ခဲ့ပါတယ္... ဆယ္တန္းျပီးခါစ အရြယ္ေရာက္စ,မွာ က်မ သီလရွင္ဝတ္ပါတယ္... အဲ့ဒီေက်ာင္းမွာ တရားစခန္းလည္း ရွိပါတယ္... မနက္ဆို ေလးနာရီေလာက္ထ,ရျပီး ၁၅မိနစ္နား တစ္နာရီတရားအားထုတ္ လုပ္ရပါတယ္... ကေလးဆိုေတာ့ တရားရတာေတြ မရတာေတြထက္ သူမ်ားလုပ္ႏိုင္တာ လုပ္ႏိုင္ရမယ္... သူမ်ားမလုပ္လို႕ အေလွ်ာ့ေပးသြားေတာင္ လုပ္ႏိုင္ရမယ္ဆိုတဲ့ အျပိဳင္အဆိုင္ စိတ္ဓာတ္ တစ္နည္းအားျဖင့္ ေလာဘနဲ႕ ၁၀ရက္ျပည့္ေအာင္ တရားထိုင္ျဖစ္ခဲ့တယ္... အဲ့ဒီေက်ာင္းက ေက်ာင္းထိုင္ဘုန္းဘုန္းက တရားရွည္ရွည္မေဟာပါဘူး... တိုတိုပဲေဟာပါတယ္... ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒီတုန္းက ကေလးေတြမ်ားေတာ့ ငရဲဆိုတာကို ထည့္ထည့္ေဟာပါတယ္... ကေလးဆိုေတာ့ ေသရင္ ငရဲေရာက္မွာ ေၾကာက္တာေပါ့... ေၾကာက္ေတာ့ လူၾကီးစကားနားေထာင္တာေပါ့... 
အဲ့လိုနဲ႕ တရားစခန္းကထြက္လာျပီး ေသရင္ ငရဲျပည္သြားရမွာ ေၾကာက္ျပီး သူမ်ားအသက္မသတ္ေတာ့ပါဘူး... ဆိုျပီး ျဖစ္သြားတာေပါ့... ဒါေပမယ့္ တရားနဲ႕ တျဖည္းျဖည္း ျပန္ေဝးလာေတာ့ လူပီသစြာ ငရဲေတြဘာေတြလည္း တစ္ျဖည္းျဖည္းနဲ႕ ေမ့လာတာေပါ့... တစ္ေန႕မွာ က်မ ဘဝမွာ ေၾကာက္စရာ အေကာင္းဆုံး အိပ္မက္လို႕ ေျပာရမလား... အိပ္မက္တစ္ခု မက္ခဲ့တယ္... အဲ့ဒီအိပ္မက္ထဲမွာ စာၾကည့္စားပြဲမွာ စာလုပ္ေနတဲ့ ညီမေလးကို လူတစ္ေယာက္က ႐ိုက္သတ္လိုက္တာ က်မ ျမင္လိုက္ရတယ္... က်မ ေၾကာက္လန္႕တၾကား အိမ္ေနာက္ေဖးမွာ ရွိတဲ့ က်မ အေမဆီ ေျပးသြားခဲ့တယ္... အဲ့လူက က်မေနာက္က ေျပးလိုက္လာတာ အိမ္ေနာက္ေဖးေရာက္ခါနီး က်မကို မီသြားျပီး က်မလည္ပင္းတည့္တည့္ကို ဓားနဲ႕ ထိုးစိုက္ဖို႕ လုပ္ပါတယ္... က်မက အဲ့လူလက္ကို ရွိသမွ်အားနဲ႕ တြန္းကန္ထားရသလို အၾကီးအက်ယ္ငိုေႂကြးရင္း က်မအေမကို အသံကုန္ဟစ္ျပီး ေအာ္ေခၚပါတယ္... က်မအေမ က်မဆီ ေျပးလာျပီး အဲ့လူလက္ထဲက ဓားကို လု,ေပမယ့္ အဲ့လူက အရမ္းသန္ျပီး လုမရပါဘူးတဲ့... ေနာက္ေတာ့ က်မအေမက အဲ့လူကို ထု႐ိုက္ေနတာေတာင္ အေမ့ကို ဘာမွ ျပန္မလုပ္ဘဲ က်မကိုပဲ ဓားနဲ႕ ထိုးမယ္လုပ္ေနပါတယ္တဲ့... အိပ္မက္က လန္႕ႏိုးေတာ့ ေခြၽးေတြရႊဲျပီး ေၾကာက္လိုက္ရတာ... ငိုလိုက္ရတာ... အဲ့ဒီေနာက္က စ,ျပီး က်မအသက္ကို က်မခ်စ္တတ္လာတယ္... က်မအသက္ကို ခ်စ္တတ္လာသလို သတၱဝါတစ္ေကာင္ေကာင္ကို သတ္ခ်င္စိတ္ျဖစ္လာရင္ အဲ့ဒီအိပ္မက္က က်မကို ကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္ေတြအျဖစ္ ေျပာင္းလဲေပးျပန္တယ္...

ေနာက္ပိုင္း က်မ ျခင္ေတြကို မသတ္ေတာ့ပါဘူး... ျခင္ေထာင္ထဲ ျခင္ဝင္ေနရင္ ျခင္အဖမ္းကြၽမ္းတဲ့က်မ ျငိမ္ျပီး ဝီဝီ ဝီဝီ အသံကို နားေထာင္ပါတယ္... ျပီးရင္ လက္သီးဆုပ္လိုလုပ္ျပီး ဖမ္းပါတယ္... ျပီးရင္ ျခင္ေထာင္အျပင္ကို လႊင့္ပစ္ပါတယ္... တစ္ခါတစ္ေလ အဖမ္းမေတာ္လို႕ လက္ေခ်ာင္းၾကားညပ္ျပီး ေသသြားရင္ေတာ့ 'ငါ တမင္ သတ္တာမဟုတ္ပါဘူး' ဆိုျပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ေျဖသိမ့္မိတယ္... တစ္ခါတစ္ေလက် ဪ... ငါေသြးေသာက္ျပီး သူလည္း ဗိုက္ဝ,တာေပါ့ဟာ... ဆိုျပီး ေပေတျပီး အိပ္ပစ္လိုက္တာမ်ိဳးေတြလည္း ရွိတတ္
ပါတယ္... အဲ့လိုနဲ႕ ျခင္ေတြကို ခြင့္လႊတ္တတ္လာတယ္... တစ္ခါတစ္ေလ ပင့္ကူမွ်င္မွာ ပုရြက္ဆိတ္ေလးေတြ ျငိေနတာ ျမင္တိုင္း၊ ပင့္ကူက ပုရြက္ဆိတ္ေလးေတြ တစ္ျခားအေကာင္ေလးေတြကို ရစ္ပတ္ေနတာျမင္တိုင္း က်မအိပ္မက္ကို ျမင္ေယာင္မိတယ္... သူတို႕လည္း အိပ္မက္ထဲမွာ က်မေအာ္ငိုျပီး အေမကို တ,သလို သူတို႕လည္း တစ္စုံတစ္ေယာက္ရဲ့ အကူအညီကို ေအာ္ဟစ္အကူအညီေတာင္းေနမွာပဲလို႕ ေတြးမိတယ္... အဲ့လိုေလးေတြျမင္တိုင္း ပင့္ကူကို ေမာင္းထုတ္ျပီး ပင့္ကူအိမ္က ပုရြက္ဆိတ္ေလးေတြ ပိုးေကာင္ေလးေတြကို ကယ္တင္မိတယ္... တစ္ခါတစ္ခါက် အေကာင္နည္းနည္းၾကီးတဲ့ ပင့္ကူေတြက သူတို႕အစာကို လုလို႕ မေက်မခ်မ္းနဲ႕ က်မယူေနတဲ့ သူတို႕ အစာနားကို ျပန္ျပန္ေျပးလာတတ္တယ္... က်မနဲ႕ပင့္ကူနဲ႕ အေကာင္ခ်င္းမမွ်ေတာ့ ေနာက္ဆုံးမွာ ပင့္ကူပဲ အရွုံးေပးရစျမဲေပါ့... ပင့္ကူမွ်င္ေတြနဲ႕ လုံးေထြးျငိတြယ္ေနတဲ့ ပုရြက္ဆိတ္ေလးေတြ အေကာင္ေလးေတြကို ပင့္ကူမွ်င္ေတြ စိတ္ရွည္လက္ရွည္ရွင္းေပးျပီးလို႕ သူတို႕ လြတ္ေျမာက္သြားတဲ့အခါ က်မ အတိုင္းမသိ ဝမ္းသာမိတယ္... တစ္ခါတစ္ေလ ကံဆိုးျပီး ေျခေထာက္ေတြဘာေတြ ျပတ္သြားရင္ေတာ့ သူတို႕ကို တိုးတိုးေလး ေတာင္းပန္မိတယ္... "အသက္မေသဘဲ ေျခတစ္ဖက္ပဲ ဆုံးသြားရတယ္လို႕ မွတ္ျပီး ေက်နပ္လိုက္ပါ"လို႕... ေနာက္ျပီး အိမ္မွာ ေၾကာင္ေလးေတြရွိေတာ့ စာကေလး၊ အိမ္ေျမႇာင္၊ ပိုးဟက္တို႕ကို သူတို႕က ဖမ္းျပီးေစာ့ခ်င္ၾကတယ္ေလ... ႂကြက္ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ကံဆိုးျပီး ဝင္လာတတ္တဲ့ ေကာင္မွပဲ သူတို႕ ဖမ္းလို႕ရတာဆိုေတာ့ တစ္ျခားအေကာင္ေလးေတြကို လိုက္လိုက္ဖမ္းရတာ အေမာေပါ့... အိမ္မွာေမြးျပီး ၾကီးတဲ့ေၾကာင္ေလးေတြဆိုေတာ့ သူတို႕က ဖမ္းျပီးပဲ ေစာ့ၾကတာ စားၾကတာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး... သူတို႕ အေကာင္ဖမ္းလာျပီဆို အိမ္မွာ ဝုန္းဝုန္းဒိုင္းဒိုင္းကို ျဖစ္လို႕... ေၾကာင္လိုက္ဖမ္းျပီး သူတို႕ကိုက္ထားတဲ့ အေကာင္ကို ျပန္လႊတ္ေအာင္လုပ္ရတာ အေမာ... ေၾကာင္ေတြကို ဂုတ္ကေန မိမိရရကိုင္ျပီး နားရြက္ကို ျပင္းျပင္းေတာက္ရတယ္... တစ္ခါတစ္ေလ ေၾကာင္ေလးေတြကလည္း စိတ္ၾကီးတယ္... သူတို႕အသားနာေတာ့ ကိုက္ထားတဲ့ ေကာင္ကို ေအာက္ျပဳတ္မခ်ခင္ ကိုက္သတ္ပစ္လိုက္တာမ်ိဳးက ရွိေသးတယ္...

ေနာက္ထပ္ အမွတ္ရစရာတစ္ခုက... ၂၀၀၈ခုႏွစ္ က်မတစ္ေယာက္တည္း ရုံးသြားဖို႕ MRT ကို လမ္းေလွ်ာက္လာခဲ့တယ္... က်ီးကန္းတစ္ေကာင္က ဘာငွက္အမ်ိဳးအစားမွန္းမသိတဲ့ စာကေလးလို အေကာင္ေသးေသးေလးကို ကိုက္ခ်ီလာျပီး က်မနဲ႕ ေျခလွမ္းဆယ့္ငါးလွမ္းေလာက္အလိုမွာ ေျမျပင္ကို ဘုတ္ကနဲ ပစ္ခ်လိုက္ပါတယ္... ျပီးေတာ့ အဲ့ဒီငွက္ေသးေသးေလးရဲ့ ေခါင္းကို သူ႕ႏႈတ္သီးၾကီးနဲ႕ တဆတ္ဆတ္ထိုးတာ ဟိုငွက္ေသးေသးေလးက ေအာ္လိုက္တာေလ... က်မလည္း ရုတ္တရက္ဆိုေတာ့ သူတို႕ဆီ ႐ႉး႐ႉးဆိုျပီး ေျပးသြားလိုက္မိတယ္... အဲ့ဒီမွာ အဲ့ဒီက်ီးကန္းက ငွက္ကေလးကို ျပန္ကိုက္ခ်ီျပီး က်မနားက ပ်ံသြားပါေတာ့တယ္... က်မ ျပန္ေတြးလိုက္တိုင္း စိတ္မေကာင္းျဖစ္ျပီး အသုံးမက်,လိုက္တဲ့ ငါ... လို႕ ခဏခဏ အျပစ္တင္မိတယ္...

တစ္ခ်ိဳ႕က ေျပာၾကတယ္... သူမ်ားပါးစပ္နားေရာက္ေနတဲ့ အစာတစ္ခုကို မလုေကာင္းဘူးတဲ့... သူ႕ဘဝ သူ႕ကံပဲ ရွိပါေစတဲ့... က်မကေတာ့ က်မမ်က္စိေရွ႕ ျမင္ရရင္ အဲ့လိုစိတ္ထားျပီး ဥပကၡာမျပဳႏိုင္ပါ... တကယ္လို႕ ေက်ာခိုင္းလိုက္မိရင္ေတာင္ က်မ ခဏခဏ ျပန္ေတြးျပီး သတိရေနမိတတ္တယ္... အဲ့ဒီလို မတင္မက်,ျဖစ္လာတိုင္း ဆင္ေျခတစ္ခုထုတ္မိတယ္... "ငါက အသက္တစ္ေခ်ာင္း ကယ္တာ... သူမ်ားအစာလုတာ... မဟုတ္ဘူး..."ဆိုျပီးေတာ့ေပါ့... လြန္ခဲ့တဲ့ ၂၀၀၉ တုန္းက အလုပ္ထြက္ျပီး ျမန္မာျပည္ျပန္တဲ့အခ်ိန္ ေက်ာင္းေလွ်ာက္ထားတာလည္းမက်ေသးေတာ့ စိတ္ညစ္ညစ္နဲ႕ တရားစခန္းသြားျဖစ္ခဲ့တယ္... ျပန္ထြက္တဲ့ေန႕မွာ အဲ့ဒီက ဘုန္းဘုန္းကို ေမးေတာ့ ဘုန္းဘုန္းကရယ္တယ္... သူလည္း သူ႕ဆရာကို ေမးဖူးတယ္တဲ့... အသက္တစ္ေခ်ာင္းနဲ႕ အစားတစ္လုတ္ ဘယ္ဟာက ပိုအေရးၾကီးလဲလို႕ ျပန္ေမးလိုက္ျပီး ဘုန္းဘုန္းက ျပဳံးေနတယ္...

မၾကာမၾကာ chinese ေတြ ေျပာတတ္တဲ့စကားတစ္ခြန္း က်မ နားယဥ္ေနခဲ့တာ ၾကာပါျပီ... အသားငါးၾကိဳက္တဲ့သူကို သူတို႕က "ren si dong` wu`"   "(ရ)လ်န္႕ စစ္ တံု႕ ဝု"   "သတၱဝါေတြကို ေသေစတဲ့သူ"တဲ့... သစ္သီးသစ္ဥသာ ၾကိဳက္ျပီး အရြက္မၾကိဳက္တဲ့ က်မအတြက္ လူအမ်ားနဲ႕ ထမင္းစားတိုင္း က်မ မ်က္ႏွာငယ္မိတယ္... ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္လည္း အသားစားလူသားတစ္ေယာက္လို ခံစားမိတယ္... chinese ႏွစ္ဦးက က်မကို အထက္က စကားနဲ႕ တိုက္႐ိုက္ေျပာဆို သုံးႏႈန္းဖူးတယ္... အဲ့လို ေျပာခံရေတာ့ စိတ္လည္းတိုတယ္... ေဒါသလည္း ျဖစ္မိတယ္... တစ္ေယာက္ကိုေတာ့ က်မ အထက္အရာရွိမို႕ မသိခ်င္ေယာင္၊ မၾကားခ်င္ေယာင္ေဆာင္လိုက္ေပမယ့္ ေနာက္တစ္ေယာက္ကိုေတာ့ မ်က္ႏွာကို တည့္တည့္ၾကီးျပီး ေမးခြန္းတစ္ခုကို တစ္လုံးခ်င္း ေမးခြန္း ျပန္ထုတ္ခဲ့ဖူးတယ္... "သတၱဝါေတြကို ေသေစတဲ့သူလို႕ ေျပာရေအာင္... ငါ့ လက္ နဲ႕ သ တၱ ဝါ ေတြ ကို သတ္ တာ နင္ ဘယ္ ႏွစ္ ခါ ျမင္ ဖူး လဲ" လို႕...

နည္းနည္းေတာ့ ၾကာပါျပီ... စာေစာင္တစ္ခုမွာ ေတြ႕ဖူးလိုက္တယ္... ၾကက္ကေျပာတယ္... "ငါတို႕ကို မသတ္ပါနဲ႕... ၾကက္ဥေတြ ေပးပါမယ္"တဲ့... ႏြားကေျပာတယ္... "ငါတို႕ကို မသတ္ပါနဲ႕... ႏြားႏို႕ေတြ ေပးပါမယ္..."တဲ့... တစ္ခ်ိဳ႕ကလည္း ေျခေလးေခ်ာင္းသား ေရွာင္ျပီး ငါးေတြ ပုဇြန္ေတြ စားၾကတယ္... အေမက အဲ့တုန္းက သူ႕အယူအဆကို ေျပာဖူးတယ္... "ေျခေလးေခ်ာင္းသတၱဝါေတြက အေကာင္ၾကီးလို႕ သတ္ဖို႕ အသက္ျပင္းလို႕ လူေတြက ေရွာင္ၾကတယ္... ဒါေပမယ့္ အေကာင္ၾကီးတစ္ေကာင္ေသရင္ လူေတြ အမ်ားၾကီး စားရတယ္... ငါးတို႕ ပုဇြန္တို႕က် လူတစ္ေယာက္စားရဖို႕ သူတို႕အသက္ေပါင္းမ်ားစြာ ေသၾကရတယ္..."တဲ့... က်မ အေမေျပာတဲ့ စကားေလးကို သေဘာက်,တယ္... အဲ့ဒီအခ်ိန္က စ,ျပီး တတ္ႏိုင္သေလာက္ က်မ ေရသတၱဝါ (သို႕) seafood ေရွာင္ပါတယ္... နဂိုကတည္းကလည္း seafood သိပ္မၾကိဳက္လို႕ တစ္ခါတစ္ေလလည္း Allagy ျဖစ္တတ္ေတာ့ အေပါင္းအသင္းေတြနဲ႕ ဆိုင္ေတြဘာေတြ ေရြးတိုင္း seafood allagy ျဖစ္တတ္တယ္လို႕ပဲ က်မ ျငင္းေလ့ရွိတတ္တာ အေမေျပာတဲ့ အယူအဆေလး ေခါင္းထဲ ဝင္ေနလို႕ပါပဲ... ေနာက္တစ္ခုက သက္သတ္လြတ္စားတာဟာ အရွင္ေဒဝဒတ္က စ,ခဲ့တာ... ဘုရားေဟာတရားထဲမွာ မပါ,လို႕ သက္သတ္လြတ္စားရင္ ကုသိုလ္ရတယ္ဆိုတာ မဟုတ္ပါဘူးတဲ့... ဒါေပမယ့္ စာအုပ္ေလးတစ္အုပ္မွာ ဖတ္လိုက္ရတယ္... ဒကာတစ္ေယာက္က ဘုန္းဘုန္းကို ေလွ်ာက္တယ္ (အတိအက်ၾကီးေတာ့ မမွတ္မိပါ)... "တပည့္ေတာ္ သက္
သတ္လြတ္စားတဲ့အခါတိုင္း သတၱဝါေတြ အသက္ေဘးမွ ျငိမ္းခ်မ္းပါေစဆိုတဲ့ စိတ္ထားပါတယ္ ဘုရား"တဲ့... ဘုန္းဘုန္းက မိန္႕တယ္... "သက္သတ္လြတ္စားလို႕ ကုသိုလ္မရေပမယ့္ အဲ့လိုစိတ္ထားေလးနဲ႕ တစ္ေနကုန္ေနေတာ့ ကုသိုလ္တစ္မ်ိဳး ရတာေပါ့..."တဲ့... က်မ အရမ္းသေဘာက်,မိတယ္... သက္သတ္လြတ္စားတယ္ဆိုျပီး သူမ်ားအသက္သတ္ေနရင္ ဘာထူးဦးေတာ့မွာလဲ... တစ္ခ်ိဳ႕ကလည္း အကြန္႕တတ္တယ္... ကိုယ္တိုင္ေတာ့ လက္နဲ႕ မသတ္ပါဘူး... အရွင္ေတြကို စားေသာက္ဆိုင္ေတြမွာ လက္ညိႈးထိုးျပီး ဝယ္စားေနၾကတယ္... "ငါ့အတြက္ ဒီအေကာင္ကို သတ္ေပး"လို႕ ေျပာတာနဲ႕ ဘာထူးမွာလဲ... ေရွးေခတ္က လူသတ္သမားေတြဆိုတာ ရွိတယ္မဟုတ္လား... ဘုရင္ေတြက 'သတ္ေစ' လို႕ အမိန္႕ေပးလိုက္ရင္ သူတို႕စိတ္ပါသည္ျဖစ္ေစ၊မပါသည္ျဖစ္ေစ သူတို႕ တာဝန္အရ လူသတ္ရတယ္ေလ... ေသေစလိုတဲ့ ဆႏၵနဲ႕ သတ္တာမဟုတ္တဲ့အတြက္ သူသတ္သမားဟာ သူတစ္ပါးအသက္ကိုသတ္တယ္ဆိုတဲ့ အျပစ္ၾကီးမျဖစ္ဘဲ 'သတ္ေစ'လို႕ အမိန္႕ေပးတဲ့ ဘုရင္က ပိုျပီး အျပစ္ၾကီးတယ္လို႕လည္း မွတ္သားဖူးပါတယ္...

ကမ ၻာၾကီးမွာ အသားစားတတ္ဖို႕ ဘယ္သူေတြ စ,တင္ခဲ့ၾကတာပါသလဲ...???????? ေသြးညွီနံ႕ေတြကို ေဆးေၾကာျပီး အေမႊးနံ႕သာေတြနဲ႕ ခ်က္ျပဳတ္ထားတဲ့ အစားအစာေတြကို ဘယ္သူေတြ တီထြင္ခဲ့ၾကပါသလဲ...???????? ေလာကၾကီးမွာ ၾကီးႏိုင္ငယ္ညွင္းဆိုတဲ့ ျဖစ္စဥ္ ဘယ္ေတာ့ အဆုံးသတ္ႏိုင္မလဲ...????????

က်မထင္ပါတယ္... သတၱဝါတိုင္း သူတို႕အသက္ကို ခင္တြယ္ၾကမယ္လို႕... ေသးေသးမႊားမႊားေလးပဲဆိုျပီး လက္နဲ႕ ဖိေျခလိုက္၊ ေျခနဲ႕ ဖိေျခလိုက္ေပမယ့္ သူတို႕ကိုယ္ေပၚ က်,လာတဲ့ စကၠန္႕ဝက္မွ်ေသာ အရိပ္တစ္ခုေအာက္က လြတ္ေအာင္ သူတို႕ ေျပးၾကမွာခ်ည္းပါပဲ... တကယ္လို႕ ေလာကၾကီးမွာ က်မတို႕ထက္ ပိုၾကီးတဲ့ ဒိုင္ႏိုေစာလို သတၱဝါၾကီးေတြ ေပၚလာခဲ့ရင္... က်မတို႕သာ က်မတို႕အလြယ္တကူ သတ္လို႕ရတဲ့ သတၱဝါေလးေတြရဲ့ ေနရာကို ေရာက္သြားခဲ့ရင္..............


Created By: k2tmaung (24 June 2012 Sunday 02:58AM)

0 comments:

Comment here

အမှတ်တရ တစ်ခုတော့ ပြောခဲ့ပါဦးနော်...
ကျေးဇူးတင်ပါတယ်...

မင်္ဂလာပါ



ဒီ blog လေးကို လုပ်ဖြစ်ရခြင်းအကြောင်းကတော့ စိတ်ကူးပေါက်သမျှ ရေးထားခဲ့တာလေးတွေကို တစုတဝေးတည်းရှိနေစေချင်တဲ့ ဆန္ဒလေးတစ်ခုနဲ့ပါ...
တခြားသူတွေအတွက် အကျိုးဖြစ်ထွန်းစေမယ့် စာပေမျိုး ရေးသားဖို့ရန် သိုမှီးသိမ်းဆည်းထားတဲ့ အသိပညာ ဗဟုသုတတွေ မပြည့်ဝသေးတာမို့ တစ်ဦးတစ်ယောက်ကိုသော်မျှ ကျေနပ်ပျော်ရွှင် အသိပညာတိုးပွားစေလိုသော ဆန္ဒနဲ့ ဒီ blog လေးကို ဖန်တီးထားခြင်း မဟုတ်ရပါ...
ရင်းနှီးမြှုပ်နှံခဲ့တဲ့ အာရုံ၊ အတွေး၊ ခံစားချက်၊ အချိန်လေးတွေကို အတူတကွရှိနေစေချင်ရုံ သက်သက်နဲ့ ဖန်တီးခဲ့ခြင်းသာဖြစ်ပါတယ်...

တကယ်လို့ ကျမ ကြိုးစားရေးခဲ့တဲ့ ကဗျာလေးတွေ၊ စာလေးတွေကို ကူးယူချင်တယ်ဆိုတဲ့ စိတ်ကလေးများရှိခဲ့တယ်ဆိုရင်ဖြင့် ကျမရဲ့အားထုတ်မှုကို အသိအမှတ်ပြုတဲ့အနေနဲ့ ကျမနာမည်လေးကို ဖော်ပြပေးစေလိုပါတယ်... သို့ပေမယ့် ကျမရေးသားခဲ့သော ကျမ၏အကြောင်းအရာများကိုတော့ မကူးယူဖို့ မေတ္တာရပ်ခံပါရစေ...

အဆင်ပြေပျော်ရွှင်ကြပါစေ...
k2tmaung

My Quotes


ယနေ့ ကျရှုံးမှုတွေသည် မနက်ဖြန်၏ အောင်မြင်မှုများအတွက် လှေခါးထစ်များဖြစ်၏...

ဘဝဆိုတာ တိုက်ပွဲ... အရှုံးတော့ရှိမှာပဲ... ကိုယ်တိုင် ဒူးမထောက် လက်မမြှောက်ဖို့ပဲလိုတယ်...

ကျွန်ုပ်ကို ခင်မင်သူများ...

ခင်ရင်ရေးပေး ကျွန်ုပ်အတွက် အားဆေး... (သူငယ်ချင်းတို့ကို သိရအောက် Link လေးတွေတော့ ထားခဲ့ပေးနော်)

ကျွန်ုပ်ခြေရာများသော သူတို့နေရာ...

ရေးထားသမျှ... ခွဲခွဲခြားခြား..