Blogger Widgets
မင်္ဂလာပါ~~~ သူငယ်ချင်းမိတ်ဆွေများအားလုံး ကျန်းမာပျော်ရွှင် အဆင်ပြေကြပါစေ~~~

k2tmaung

ဘဝဆိုတာ... သာဓကတစ်ခု... အတိတ်ဆိုတာ... အရိပ်တစ်ခု... စိတ်ဆိုတာ... ပိတ်ကားတစ်ခု...
















က်မႏွင့္ က်မစိတ္ - ရုန္းကန္ရျခင္းမ်ား
ညညဆို ေခါင္းရင္းဘက္ ျပဴတင္းေပါက္ကေန ၾကယ္ေတြမ်ား ရွိမလားလို႕ အျမဲလွမ္းၾကည့္မိတယ္... ၾကယ္ေလးေတြကို ေတြ႕သည္ျဖစ္ေစ၊ မေတြ႕သည္ျဖစ္ေစ တူညီေသာေမးခြန္း တူညီေသာဆုေတာင္းနဲ႕ က်မမ်က္ဝန္းတို႕ မ်က္ရည္ၾကည္တစ္ခ်ိဳ႕နဲ႕ တဖ်တ္ဖ်တ္လက္ေနဆဲ...

မနက္မိုးလင္းလို႕ ႏိုးလာတိုင္းလည္း ဘယ္ဘက္ရင္အံုေပၚ လက္တင္ရင္း ဒီအိပ္မက္ေတြ ထပ္မမက္ပါေစနဲ႕လို႕ ဆုေတာင္းျမဲ... ေပ်ာ္တစ္ခါ ငိုတစ္လွည့္ အိပ္မက္ေတြဟာ ေျခာက္လွန္႕မႈတစ္ခုဆို က်မ တစ္ခုခုကို ေၾကာက္လန္႕သြားတာမ်ားလား... ဟင့္အင္း... ဘဝဟာ အခ်ိဳးအေကြ႕ေတြ မ်ားခဲ့ျပီ... က်မ ခံႏိုင္ရည္ရွိပါတယ္...

တိတ္တိတ္ေလး ေနခ်င္တဲ့အခါ လူေတြက သိပ္စကားမ်ားတာပဲလို႕ က်မ အျပစ္တင္မိတယ္... ဘယ္လိုစကားသံမ်ိဳးမွ က်မ မၾကားခ်င္သလို စိတ္ရွည္သီးခံျခင္းက က်မနဲ႕ အစီးမကပ္ျပန္ဘူး... တစ္ေယာက္တည္း ေအးေအးေဆးေဆး ေနခ်င္တဲ့အခါ က်မအတြက္ ေနရာေလးတစ္ခုေတာင္ မပိုင္၊ အက်ယ္ၾကီး ေအာ္ခ်င္တဲ့အခါ ပင္လယ္ျပင္ဟာ က်မနဲ႕ ေဝးေနဆဲ၊ ငိုေႂကြးေပါက္ကြဲဖို႕ရာ လူေတြက က်မနားမွာ ရစ္သီရစ္သီနဲ႕... လြတ္လပ္ျခင္းဆိုတာ က်မအတြက္ မရွိပါလားလို႕ ဝမ္းနည္းခ်င္မိတယ္... ဒါေပမယ့္ ဘဝက ကိုယ့္ေျခေထာက္ေပၚ ကိုယ္ရပ္မွ လူရာဝင္မွာမို႕ အလုပ္နဲ႕လက္ေတာ့ မျပတ္ခဲ့ပါဘူး...


အျမဲတမ္း ျပဳံးရႊင္ရယ္ေမာေနတတ္တဲ့ ေနာက္ေျပာင္ေနတတ္တဲ့ မ်က္ႏွာတစ္ခုက ရုတ္ခ်ည္း မိုးအံု႕သြားတာမ်ားလား... လူေတြက ေမးၾကတယ္... က်မ မညာခ်င္ေပမယ့္ ဆိတ္ဆိတ္ေနျခင္းနဲ႕ ေမးခြန္းေတြ ေရွာင္လႊဲေနမိတယ္... က်မ မေျဖခ်င္ဘူး... ရင္မဆိုင္ခ်င္ဘူး... က်မ သိပ္လိုခ်င္တဲ့ အရုပ္ေလးတစ္ရုပ္ကို ရဖို႕ ၾကိဳးၾကိဳးစားစား ပိုက္ဆံစုေနတုန္း သူမ်ားက ဝယ္ျပီးလို႕ ကိုယ့္ေရွ႕ နင္းေျခဆုတ္ျဖဲေနတဲ့ ျပကြက္ေလးတစ္ခုလို တသိမ့္သိမ့္ ခံစားဆဲ တစိမ့္စိမ့္ နာက်င္ဆဲ... အစြဲအလမ္းတိုင္းက လူကို ဥပါဒ္ျဖစ္ေစတတ္တယ္ဆို က်မ ရင္ဘတ္နဲ႕ အစာအိမ္ မနားတမ္း နာေနတာဟာ က်မကို ဆိုးရြားစြာ ထိခိုက္ေနေစတယ္... က်မ လဲက်သြားလို႕မျဖစ္ေသးဘူး... ေဆးခန္းခဏခဏျပပါမ်ားေတာ့ ဆရာဝန္က က်မကို ေျခာက္တယ္ ... ဒီထက္ဆိုးလာရင္ ေဆးရုံတက္ရမယ္တဲ့ေလ... က်မမွာ အကုန္က်ခံႏိုင္ရေလာက္တဲ့ ခ်မ္းသာမႈမ်ိဳးမရွိဘူး... က်မ က်န္းမာမွျဖစ္မယ္...

အခ်ိန္တစ္ခုပါ... အခ်ိန္တစ္ခုေရာက္ရင္ အရာရာ အနည္ထိုင္သြားျမဲဆိုတာ ဘဝက ေပးတဲ့ သင္ခန္းစာေတြေၾကာင့္ သိတတ္ခဲ့ျပီ... က်မဟာ စိတ္တည္ျငိမ္မႈ မရင့္သန္ေသးတဲ့ ပုထုစဥ္မို႕ ခံစားတတ္တာမဟုတ္လား... ခံစားလိုက္ပါေလ... ခံစားရတာဟာ အျပစ္တစ္ခုမဟုတ္သလို အမွားတစ္ခုမဟုတ္ဘူးလို႕လည္း က်မ ျမင္တယ္... ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒီပူေလာင္မႈနဲ႕ စိတ္ဓာတ္က်ျခင္းေတြအတြက္ က်မ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ေျဖေဆးရွာမွ ျဖစ္မယ္လို႕လည္း ေတြးမိျပန္တယ္...

အစဦးစြာ ငါ ဘာေတြ ခံစားေနရတာလဲလို႕ ေမးၾကည့္မိတယ္... စိတ္နာတယ္... မုန္းတယ္... ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္သနားသလို ထပ္ခါထပ္ခါ အျပစ္တင္တယ္... တစ္ျပိဳင္နက္တည္းမွာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ပါးပါးေလးက အထိအရွ မခံျပန္ဘူး... စိတ္ေကာင္းထားလိုက္ပါမယ္ေလဆိုတဲ့ လူေကာင္းျဖစ္ခ်င္တဲ့စိတ္ကလည္း တဝဲလည္လည္... ဟုတ္တယ္... အဲ့ဒီအသံေတြဟာ က်မနားထဲမွာမဟုတ္ဘူး ရင္ဘတ္ထဲမွာ ေန႕ေန႕ညည ရန္ျဖစ္ေနၾကတယ္...

က်မႏွင့္ က်မစိတ္ - ခံစားခ်က္တိုက္ပြဲမ်ား
လူတိုင္းက ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ပိုခ်စ္တတ္သူေတြပဲမို႕ ကိုယ့္မ်က္ေခ်းေတာ့ ကိုယ္ ဘယ္ျမင္မလဲ... လူတိုင္းမွာ ကိုယ့္အျပစ္ ကိုယ့္အမွားေတြကို ကာကြယ္ဖို႕ လုံေလာက္တဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္ေကာင္းေတြ ရွိၾကမွာပါ... ကိုယ့္ကို တစ္ခ်က္ခ်ရင္ ႏွစ္ခ်က္ ျပန္ခ်ရမွ ေက်နပ္ခ်င္တဲ့ အညိႈးအေတးၾကီးမႈက တခါတရံ အေမာက္ေထာင္လာတတ္တယ္... ကိုယ္က ခ်ဖို႕ စဥ္းစားတဲ့အခါ ကိုယ့္ကိုလည္း သူမ်ားက ျပန္ခ်ဖို႕ စဥ္းစားမွာပါပဲ... ဒါဆို က်မတို႕ နာက်င္ျခင္းေတြနဲ႕ ဘယ္ေတာ့ အဆုံးသတ္ႏိုင္မလဲ... နဂါးပဲဆိုျပီး မီးမႈတ္ေနရင္ ကိုယ့္ဝမ္းေတြ ႏႈတ္ခမ္းေတြပဲ ပူေနေတာ့မွာေပါ့... နဂါးဆိုတာ မီးမႈတ္တတ္ရုံမွမဟုတ္တာ ပ်ံသန္းႏိုင္တယ္ဆိုတာ ဘာလို႕ ေမ့ေနမွာလဲ... က်မ အပူေလာင္ရမွာ ေၾကာက္တယ္... အဲ့ဒီအတြက္ ကလဲ့စားေခ်ဖို႕ လက္တုန္႕ျပန္ဖို႕ထက္ က်မ တစ္ေယာက္တည္း ပ်ံႏိုင္သေလာက္ ပ်ံေနခ်င္တယ္...

ေမတၱာေတြ ျပည့္ျပည့္ဝဝမထားႏိုင္ေသးတဲ့အခါ အတိတ္ကို ျပန္ေတြးၾကည့္မိတယ္... ကိုယ္ ေပးတုန္းက ျပန္ရဖို႕ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႕ေပးခဲ့တာလား...? ကိုယ့္စိတ္နဲ႕ ကိုယ့္ကိုယ္ ေစတနာေတြနဲ႕ ရက္ေရာစြာေပးခဲ့ျပီးရင္ ေပးျပီးတဲ့အတိုင္း ေက်ေက်နပ္နပ္ ထားႏိုင္ရမွာေပါ့... ဘာအတြက္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္က ျပန္ရွင္သန္လာရတာလဲ...
လူတစ္ေယာက္ကို မုန္းျခင္းဟာ မီးေတာက္တစ္ခုကို ရင္ဘတ္ထဲ ထည့္ထားရတာနဲ႕ တူတယ္... သူမ်ားေၾကာင့္လည္းပူ ကိုယ့္ေၾကာင့္လည္းပူနဲ႕ ပူျပီးရင္းပူလို႕ ဘယ္မွာ ေအးခ်မ္းမႈကို ရႏိုင္မွာလဲ... ကိုယ္က ေအးခ်မ္းစြာ ေနလိုရင္ ေအးခ်မ္းေအာင္ ေနႏိုင္ေအာင္ ၾကိဳးစားရမွာေပါ့... ေစတနာဆိုတာ ေကာင္းေကာင္းဆိုးဆိုး တုန္႕ျပန္မႈက ရွိျပီးသားပါ... ကိုယ္က မုန္းေနရုံနဲ႕ သူ႕မွာ ဘာမွမျဖစ္ေပမယ့္ ကိုယ့္မွာသာ ေလာင္ကြၽမ္းေနရမွာ... သူမ်ားေကာင္းတာမေကာင္းတာထက္ ကိုယ့္ဘာသာမွန္ၾကည့္ လက္ညိႈးတည့္တည့္ထိုးျပီး ကိုယ္ေကာင္းေအာင္ေနမလား မေနဘူးလား ခဏခဏ ေမးၾကည့္မိတယ္...

သူဟာ ကိုယ္မဟုတ္သလို ကိုယ္ဟာ သူမဟုတ္ဘူးေလ... လူဆိုတာ ကိုယ့္အလွည့္မေရာက္ေသးသ၍ သူမ်ားနာက်င္မႈအေပၚ ကိုယ္ခ်င္းမစာေပးတတ္ၾကဘူး... ကိုယ့္အလွည့္ေရာက္သည့္တိုင္ ကိုယ္ သူမ်ားအေပၚ နာက်င္ေစခဲ့ဖူးတာကိုလည္း အတိတ္ေမ့တတ္ၾကတယ္... ထားလိုက္ပါ... က်မ မွတ္ဉာဏ္သိပ္ေကာင္းတာ က်မ သိတယ္... က်မေၾကာင့္ လူတစ္ေယာက္ တစ္ခ်ိန္တုန္းက ဒီလိုပဲ ခံစားခဲ့ရဖူးမွာပါ... က်မ မရည္ရြယ္ခဲ့သလို ဘယ္တုန္းကမွလည္း မနာက်င္ေစခ်င္ခဲ့ပါဘူး... ဒါေပမယ့္ က်မရဲ့ မျပတ္သားမႈေၾကာင့္လို႕ပဲ က်မ နာမည္တပ္ပါရေစ... ဘယ္ႏွစ္ၾကိမ္ေျမာက္မွန္းမသိ ဝဋ္လည္ခဲ့တယ္... က်မ လူေတြအေပၚ ထားရွိခဲ့ေသာ ေမတၱာ၊ ေစတနာ၊ လက္တုန္႕မျပန္မႈ စတဲ့ေစတနာေကာင္းေတြေၾကာင့္ မရည္ရြယ္ခဲ့တဲ့ က်မရဲ့ အမွားတစ္ခု ဒီတင္ နိဂုံးခ်ဳပ္ႏိုင္ပါေစလို႕ ဆုေတာင္းတယ္... ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ သနားတဲ့စိတ္ ျဖစ္လာခဲ့ရင္ "အလွည့္က် မႏြဲ႕စတမ္း"ေပါ့လို႕ ကိုယ့္အျဖစ္ကို ကိုယ္ ေလွာင္ေျပာင္ပစ္လိုက္တယ္... ဟုတ္တယ္... လုပ္ရဲရင္ ခံရဲရမွာေပါ့...

က်မ သူ႕ကို သနားတယ္... ဟုတ္တယ္... က်မထက္ ရုန္းကန္ရတဲ့ဘဝမွာ တကိုယ္ေကာင္းဆန္စိတ္မ်ားတဲ့၊ ကိုယ္ခ်င္းမစာတတ္တဲ့၊ တခါတေလ အားငယ္စိတ္ကို သာယာမႈနဲ႕ ေရာေထြးပစ္တတ္တဲ့ သူ႕ကို က်မ သနားတယ္... က်မက မိခင္စိတ္မ်ားတာလား... ဟင့္အင္း... က်မက သံေယာဇဥ္မျဖစ္တတ္တဲ့သူမ်ိဳးပါ... သံေယာဇဥ္နည္းသူေတြက စုံလုံးကန္းေအာင္ မွီခိုအားျပဳတတ္သူေတြလည္း ျဖစ္တတ္ၾကတယ္... နားလည္ဖို႕ ၾကိဳးစားရင္းက က်မ နားမလည္ေပးႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္သြားတယ္ထင္ပါတယ္... တခါတေလ ကိုယ့္စိတ္ခံယူခ်က္ကို ဆန္႕က်င္ရလြန္းတဲ့အခါ ၾကိဳးက တင္းလြန္းျပီး ျပတ္ထြက္သြားတာမ်ိဳးထင္တယ္... သူ႕ဘက္ကၾကည့္ရင္ သူလည္း မွန္ေနမွာပါပဲ... ဒါေပမယ့္ ကိုယ့္ဘက္ကၾကည့္တဲ့အခါ သူက မမွန္ျပန္ဘူး... က်မ သူ႕ကို ဟိုးထိပ္ဆုံးမွာ အျမဲရွိေနေစခ်င္တာ... က်မက ဘာမွမဟုတ္ရင္ေတာင္ လူေတြက သူ႕ကို ေမာ္ၾကည့္ေနတဲ့ ဘဝမ်ိဳးမွာ သူ႕ကို ရွိေနေစခ်င္တာ... က်မရဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႕ တိုက္တြန္းေစ့ေဆာ္မႈေတြက သူ႕အတြက္ မြန္းက်ပ္မႈေတြ ျဖစ္ေစခဲ့သလား... သူ မွားေနတုန္းပဲလို႕ က်မ ေတြးမိတိုင္း၊ ျမင္ေနရတိုင္း ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ အျပစ္ရွိသလို ခံစားရတယ္... က်မ စီးပြါးစီမံနဲ႕ ေက်ာင္းျပီးသလို စီမံခန္႕ခြဲမႈ၊ အုပ္ခ်ဳပ္မႈကိုလည္း သိပ္သေဘာက်သူပါ... ဒါေပမယ့္ က်မဘဝကိုေရာ အနာဂတ္ကိုေရာ က်မ ေကာင္းမြန္စြာ မစီမံႏိုင္ခဲ့ဘူး... ကိုယ္ပိုင္ဘဝေလး၊ relationship ေလး တစ္ခုေတာင္ က်မ ေအာင္ျမင္ေအာင္ မစီမံမအုပ္ခ်ဳပ္ႏိုင္ခဲ့တာ လူေတြရဲ့အထက္မွာ က်မ ဘယ္လိုစီမံအုပ္ခ်ဳပ္မလဲ... က်မအတြက္ ေရွ႕ဆက္ေလွ်ာက္ရမယ့္ လမ္းေတြမွာ က်မရဲ့ ေခ်ာ္လဲမႈေတြက အေထာက္အကူျဖစ္လာမွာပါလို႕ ေျဖေတြးရင္း သူလည္း တစ္ေန႕မွာ ရင့္က်က္တည္ျငိမ္ျပီး ကတိသစၥာကို တန္ဖိုးထားႏိုင္ပါေစလို႕ ဆုေတာင္းမိျပန္တယ္...

က်မႏွင့္ က်မစိတ္ - ေျဖသိမ့္ျခင္းမ်ား
လူတိုင္းက ပထမဆုံးအေတြ႕အၾကဳံမွာ အ႐ူးတစ္ေယာက္လို ခံစားခ်က္မ်ိဳးနဲ႕ ျဖတ္သန္းၾကဖူးမွာပါ... ဟုတ္တယ္... ပထမဆုံးေလ... က်မ ေျဖသိမ့္လိုက္တယ္... အေတြ႕အၾကဳံရွိခဲ့ရင္ က်မ ဒီေလာက္ဘယ္႐ူးမိုက္ပါ့မလဲ... ကိုယ့္အသက္ကို ကိုယ္ရန္ရွာဖို႕အထိေတာင္ မိုက္စရာ ရယ္စရာေကာင္းတဲ့ ျပက္လုံးေတြ ဘယ္ထြက္က်လာခဲ့မလဲ ေခ်ာ္လဲလို႕ နာက်င္တာ သဘာဝပါ... ဒါေပမယ့္ ထူမယ့္သူမရွိလည္း ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ျပန္ထႏိုင္ဖို႕ ၾကိဳးစားရမွာေပါ့... ဒီလိုနဲ႕ တျဖည္းျဖည္း ေလ့လာသင္ယူရင္း ဒီထက္ ပိုမိုေကာင္းမြန္တဲ့ လူသားတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာဖို႕ က်မ အိပ္မက္တစ္ခု ထပ္ေမြးမိတယ္... က်မ ကိုယ္ခ်င္းစာတတ္၊ လူကိုလူလိုျမင္တတ္ျပီး အမွန္တရားဘက္မွာ ျမဲျမဲရပ္မယ္လို႕ေပါ့...

ကြဲစရာ အသဲ တစ္စေတာင္ မက်န္သလို... ပ်က္စရာ မ်က္ႏွာ တစ္ရွက္ေတာင္ မရွိေတာ့ဘူးထင္ပါတယ္... အျဖဴေရာင္ဆိုတာ စြန္းထင္းလြယ္ပါတယ္... ဒါေပမယ့္ လွပတဲ့ ေရာင္စုံပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္က အျဖဴေရာင္စစ္စစ္ေပၚမွာ ဆြဲၾကတာမဟုတ္လား... အစြန္းအထင္းတိုင္းအတြက္ တန္ရာတန္ေၾကးဆိုတာ လူတစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ ေစ်းျဖတ္ပံုျခင္း ဘယ္တူမလဲေလ... က်မက ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ အျမဲတန္ဖိုးထားခဲ့တဲ့ သူတစ္ေယာက္ပါ... အရာရာဟာ လြဲေခ်ာ္မႈ တစ္ခုျဖစ္ခဲ့တယ္ဆိုရင္ အရွက္ေျပေအာင္ အခ်ိန္တစ္ခုေလာက္အထိေတာ့ ပုန္းေနခ်င္ေသးတယ္... အားတင္းထားပါတယ္... က်မက အေယာင္ေဆာင္ခဲ့တဲ့ က်ီးမွမဟုတ္တာ... ေဒါင္းစစ္စစ္တစ္ေကာင္မို႕ တစ္ေန႕ေတာ့ အငိုေတြရပ္ျပီး အေတာင္ေတြျဖန္႕ က,ႏိုင္တဲ့ ေန႕တစ္ေန႕ေတာ့ ရွိလာရဦးမွာပါ...

Created By: k2tmaung (02 April 2014 Wednesday 07:47PM)

0 comments:

Comment here

အမှတ်တရ တစ်ခုတော့ ပြောခဲ့ပါဦးနော်...
ကျေးဇူးတင်ပါတယ်...

မင်္ဂလာပါ



ဒီ blog လေးကို လုပ်ဖြစ်ရခြင်းအကြောင်းကတော့ စိတ်ကူးပေါက်သမျှ ရေးထားခဲ့တာလေးတွေကို တစုတဝေးတည်းရှိနေစေချင်တဲ့ ဆန္ဒလေးတစ်ခုနဲ့ပါ...
တခြားသူတွေအတွက် အကျိုးဖြစ်ထွန်းစေမယ့် စာပေမျိုး ရေးသားဖို့ရန် သိုမှီးသိမ်းဆည်းထားတဲ့ အသိပညာ ဗဟုသုတတွေ မပြည့်ဝသေးတာမို့ တစ်ဦးတစ်ယောက်ကိုသော်မျှ ကျေနပ်ပျော်ရွှင် အသိပညာတိုးပွားစေလိုသော ဆန္ဒနဲ့ ဒီ blog လေးကို ဖန်တီးထားခြင်း မဟုတ်ရပါ...
ရင်းနှီးမြှုပ်နှံခဲ့တဲ့ အာရုံ၊ အတွေး၊ ခံစားချက်၊ အချိန်လေးတွေကို အတူတကွရှိနေစေချင်ရုံ သက်သက်နဲ့ ဖန်တီးခဲ့ခြင်းသာဖြစ်ပါတယ်...

တကယ်လို့ ကျမ ကြိုးစားရေးခဲ့တဲ့ ကဗျာလေးတွေ၊ စာလေးတွေကို ကူးယူချင်တယ်ဆိုတဲ့ စိတ်ကလေးများရှိခဲ့တယ်ဆိုရင်ဖြင့် ကျမရဲ့အားထုတ်မှုကို အသိအမှတ်ပြုတဲ့အနေနဲ့ ကျမနာမည်လေးကို ဖော်ပြပေးစေလိုပါတယ်... သို့ပေမယ့် ကျမရေးသားခဲ့သော ကျမ၏အကြောင်းအရာများကိုတော့ မကူးယူဖို့ မေတ္တာရပ်ခံပါရစေ...

အဆင်ပြေပျော်ရွှင်ကြပါစေ...
k2tmaung

My Quotes


ယနေ့ ကျရှုံးမှုတွေသည် မနက်ဖြန်၏ အောင်မြင်မှုများအတွက် လှေခါးထစ်များဖြစ်၏...

ဘဝဆိုတာ တိုက်ပွဲ... အရှုံးတော့ရှိမှာပဲ... ကိုယ်တိုင် ဒူးမထောက် လက်မမြှောက်ဖို့ပဲလိုတယ်...

ကျွန်ုပ်ကို ခင်မင်သူများ...

ခင်ရင်ရေးပေး ကျွန်ုပ်အတွက် အားဆေး... (သူငယ်ချင်းတို့ကို သိရအောက် Link လေးတွေတော့ ထားခဲ့ပေးနော်)

ကျွန်ုပ်ခြေရာများသော သူတို့နေရာ...

ရေးထားသမျှ... ခွဲခွဲခြားခြား..