Blogger Widgets
မင်္ဂလာပါ~~~ သူငယ်ချင်းမိတ်ဆွေများအားလုံး ကျန်းမာပျော်ရွှင် အဆင်ပြေကြပါစေ~~~

k2tmaung

ဘဝဆိုတာ... သာဓကတစ်ခု... အတိတ်ဆိုတာ... အရိပ်တစ်ခု... စိတ်ဆိုတာ... ပိတ်ကားတစ်ခု...






































အေဖက အျမဲေျပာတယ္...
"လုပ္ခ်င္တာကို ဇြတ္လုပ္တတ္တဲ့ နင့္အတြက္ ရင္ေလးတယ္"တဲ့......

အင္း...
၁၀တန္းတုန္းကလည္း လုပ္ခ်င္တာလုပ္လို႕ ဂုဏ္ထူးတစ္ခုပဲ ထြက္တာလည္း မဆန္းပါဘူး...
တကၠသိုလ္တက္ေတာ့လည္း ယူခ်င္တာယူလို႕ ခုခ်ိန္မွာ မေအာင္ျမင္တာလည္း မဆန္းပါဘူး...
အဲ... စလုံးကို ကိုယ့္စိတ္ကိုယ့္သေဘာနဲ႕ ေရာက္လာျပီး စိတ္ညစ္စရာေတြ ၾကဳံရတာလည္း မဆန္းပါဘူး...

အဲ့ဒီလို လုပ္ခ်င္ရာ လုပ္ေနတဲ့အခ်ိန္ေတြထဲကမွ လြန္ခဲ့တဲ့ ၅ႏွစ္ေလာက္က လူတစ္ေယာက္ကို ျပင္းျပင္းျပျပ သတိရမိတယ္... အဲ့ဒီလြန္ခဲ့တဲ့ ၅ႏွစ္ က်မ စိတ္ေလေတေတျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္ online မွာ ဟိုအီအီ ဒီအီအီေပါ့... အီတယ္ဆိုတာ ဟိုေကာင္ေလးက ခင္ခ်င္တယ္ဆိုလည္း ခင္လိုက္တာပဲ... ဒီေကာင္ေလးက ခင္ခ်င္တယ္ဆိုလည္း ခင္လိုက္တာပဲ... အဲ့... ရည္းစားစကားလာေျပာရင္ေတာ့ ေဒါသက ငယ္ထိပ္ေရာက္သြားေရာ... ဟီးဟီး... အဲ့ဒီလိုပါ... ဟိုဆိုက္ဒ္မွာ စပ္စပ္ စပ္စပ္ပါ,လိုက္၊ ဒီဆိုက္ဒ္မွာ ရႊီးလိုက္နဲ႕ ရွုပ္ေနေရာပဲ... အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ MOS လို႕ က်မတို႕ အတိုေကာက္ေခၚတဲ့ site ေလးမွာေတာ့ က်မ အတည္တက် ခင္မင္ရတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေမာင္ႏွမေတြ ရွိခဲ့တယ္... ဘယ္လိုကဘယ္လို အဲ့ဒီဆိုက္ဒ္ကို ေရာက္သြားလည္း က်မ မမွတ္မိေတာ့ေပမယ့္ အဲ့ဒီဆိုက္ဒ္မွာေတာ့ အျပင္မွာ မသိၾကပါဘဲ တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ တကယ့္ေမာင္ႏွမေတြလို ခင္မင္ခဲ့ၾကတယ္... ေရွးေရစက္ပဲ ထင္ပါရဲ့... အဲ့ဒီလူေတြနဲ႕ပဲ အျပင္မွာဆုံျဖစ္ဖူးသလို ခုထိလည္း အဆက္အသြယ္ရွိျပီး ေမာင္ႏွမေတြလို ခင္မင္ေနၾကတုန္းပါပဲ... က်မ စိတ္ေလေနခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ကာလတစ္ေလွ်ာက္လုံး online မွာ လုပ္ခ်င္တာ လုပ္ေနေပမယ့္ MOS မွာေတာ့ အ႐ိုးသားဆုံးနဲ႕ ကိုယ့္ပင္ကိုစိတ္ရင္းအတိုင္း ေနထိုင္ဆက္ဆံခဲ့ပါတယ္... လူလည္းနည္းသလို ေမာင္ႏွမေတြလို အျပိဳင္ျငင္းၾက၊ ရန္ျဖစ္ၾကနဲ႕ ေနာက္ေတာ့ တစ္ျခားဆိုက္ဒ္ေတြဘက္ သိပ္မေရာက္ျဖစ္ေတာ့သေလာက္ပဲ...

အဲ့လိုစိတ္ေလေနတဲ့အခ်ိန္ အဲ့ဒီဆိုက္ဒ္မွာ လူတစ္ေယာက္နဲ႕ ဆုံခဲ့တယ္... စ,စခ်င္းေတာ့ ဂ်စ္တစ္တစ္နဲ႕ သူ႕profile ပုံကို ၾကည့္ျပီး သူ႕ကို မခင္ပါဘူး... တစ္ျခားသူေတြေလာက္လည္း စိတ္ဝင္တစား မရွိခဲ့ပါဘူး... ဒါေပမယ့္ သူနဲ႕ ခင္မင္လာတဲ့အခါ၊ သူ႕အေၾကာင္းေတြ သိလာရတဲ့အခါ၊ သူ႕အလုပ္ေတြအေၾကာင္း ျမင္ရၾကားရတဲ့အခါ၊ က်မကို ဆုံးမစကားေတြနဲ႕ ထိန္းေက်ာင္းေပးတတ္တဲ့အခါ သူ႕အေပၚ ေတာ္ေတာ္ေလး သံေယာဇဥ္ျဖစ္မိတယ္... က်မက လုပ္ခ်င္ရာလုပ္ျပီး ေရွ႕ေရးေနာင္ေရး သိပ္မစဥ္းစားတတ္တဲ့သူဆိုေတာ့ က်မနဲ႕ ဆန္႕က်င္ဘက္လူတစ္ေယာက္ကို ေတြ႕လို႕ စိတ္ဝင္စားတာလည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္... အျမဲတမ္း ေသြးေအးေအးနဲ႕ ခ်က္က်လက္က် ေတြးတတ္၊ ေျပာတတ္၊ လုပ္တတ္ျပီး လူၾကီးလည္းဆန္တယ္... က်မ စိတ္ေလေလရွိတိုင္း၊ အလိုမက်ရွိတိုင္း၊ စိတ္မေကာင္းျဖစ္တိုင္း ကဗ်ာေရးတာပဲျဖစ္ျဖစ္ status ေရးတာပဲျဖစ္ျဖစ္ က်မစိတ္ကို ပထမဆုံး သိႏိုင္စြမ္းရွိတာ အဲ့ဒီအစ္ကိုပဲ... က်မအိမ္တြင္းေရးေတြ ေျပာျပမိသလို အလုပ္ထဲ အဆင္မေျပတာေတြလည္း ေျပာျပမိတယ္... သူက နားေထာင္ေပးတယ္... ဆုံးမတယ္... ဘယ္ဟာက ေကာင္း၏၊ ဘယ္လိုက ျဖစ္သင့္၏နဲ႕ ပိုင္းျခားေဝဖန္ေပးတယ္... က်မကို ေတာ္ေတာ္ေလးလည္း အႏြံတာခံတဲ့ အစ္ကို ျဖစ္သလို က်မ ကေလးဆန္သမွ်လည္း နားလည္ၾကည္ျဖဴ ခြင့္လႊတ္ေပးတတ္တယ္... ဒါေပမယ့္ က်မ ႏိုဝင္ဘာ 2010 မွာ အလုပ္ထြက္ျပီး အလုပ္ျပန္ရွာမရလို႕ ျမန္မာျပည္ ျပန္သြားတဲ့အခ်ိန္ကစျပီး အဲ့ဒီအစ္ကိုကို က်မ ျပန္မေတြ႕ရေတာ့ဘူး...

က်မ ငယ္ငယ္ကတည္းက အစ္ကိုအစ္မလိုခ်င္သူပီပီ သူ႕ကို အစ္ကိုရင္းလို အရမ္းခင္မင္မိသလို က်မအေပၚမွာလည္း ညီမငယ္တစ္ေယာက္နဲ႕မျခား အျမဲသြန္သင္ဆုံးမတတ္ျပီး ခြင့္လႊတ္နားလည္ေပးတတ္တယ္... က်မ စိတ္ေလတိုင္း၊ တစ္ေယာက္တည္းျဖစ္တိုင္း၊ အလုပ္ထဲ စိတ္ညစ္စရာေတြရွိတိုင္း က်မ သူ႕ကို အရမ္းတမ္းတမိတယ္... အရင္လို က်မ ဖြင့္မေျပာပါဘဲ က်မစိတ္ကို သိႏိုင္လြန္းတဲ့ အဲ့ဒီအစ္ကိုကို က်မ အရမ္းသတိရမိတယ္... ဒါေပမယ့္ က်မ သူ႕ကို ဘယ္လိုမွ ရွာလို႕မရေတာ့ဘူး... တကယ္လို႕ တကယ္လို႕သာ အခ်ိန္ေတြကို ေနာက္ျပန္လွည့္လို႕ရရင္ က်မ ျမန္မာျပည္မျပန္ဘဲ သူေျပာသလို ရရာအလုပ္ကိုဝင္လုပ္ ျပီးမွ ၾကိဳက္တဲ့အလုပ္ကို တျဖည္းျဖည္းျပန္ရွာျပီး သူနဲ႕ ဆက္လက္ခင္မင္ခြင့္ရခ်င္တယ္... သူ႕ဆီက ဆုံးမစကားေတြ၊ သြန္သင္လမ္းျပမႈေတြနဲ႕ က်မအေပၚ နားလည္ခြင့္လႊတ္တတ္တဲ့ သူတစ္ေယာက္ကို online မွာ ဆက္ရွိေနေစခ်င္တယ္... သူရွိေနခဲ့တဲ့ အဲ့ဒီအခ်ိန္ကာလတစ္ေလွ်ာက္လုံးမွာ က်မ ဘယ္တုန္းကမွ အထီးက်န္မဆန္ခဲ့ဘူး... ဘဝမွာ အလဲလဲအျပိဳျပိဳျဖစ္ခဲ့တုန္းကလည္း က်မ မ်က္ရည္မက်ခဲ့ဘူး... အဲ့ဒီေလာက္ သူရဲ့ ဆုံးမစကား၊ အားေပးစကားက က်မအေပၚ အစြမ္းထက္ခဲ့တယ္...

က်မက စိတ္စိုးလို႕ ျပန္စိတ္စိုးတဲ့သူ၊ က်မက စိတ္ေကာက္လို႕ ျပန္စိတ္ေကာက္တဲ့သူ၊ က်မ ကေလးဆန္သလို လိုက္ကေလးဆန္တဲ့သူ၊ က်မ ရြဲ႕တိုင္း လိုက္ရြဲ႕တတ္တဲ့သူ၊ က်မစိတ္ကို သိပါရက္နဲ႕ မသိခ်င္ေဆာင္ျပီး က်မ မၾကိဳက္တာေတြ လုပ္ျပီး က်မကို ခံစားရေအာင္လုပ္တဲ့သူ မဟုတ္ဘဲ စိတ္ရင္းအတိုင္း နားလည္ခြင့္လႊတ္ျပီး လူၾကီးဆန္ဆန္ ေျပာတတ္ဆိုတတ္ ဆုံးမတတ္ေသာ၊ မွန္၏မွား၏ လုပ္သင့္မသင့္ အျမဲခ်င့္ခ်ိန္စဥ္းစားျပီး က်မကို ထိန္းေက်ာင္းပဲ့ျပင္ႏိုင္တဲ့ အစ္ကိုလင္းလက္... က်မ အျပစ္လုပ္မိတာေတြ ရွိရင္၊ အမွားျပဳမိခဲ့တာရွိရင္ အရင္လို ခြင့္လႊတ္ျပီး က်မအေပၚ ဟိုးအရင္ကလို ျပန္အဆက္အသြယ္လုပ္ႏိုင္ပါေစလို႕ ေမွ်ာ္လင့္လွ်က္...
Created By: k2tmaung (05 August 2013 Monday 04:39PM)

2 comments:

အကုိကို သူက အပိုင္သိမ္းလိုက္တာက်ေတာ့ မေျပာဘူး...
ဟြန္း...

က်မ ရင္ဘတ္ထဲမွာ အခိုင္အမာေနရာယူခဲ့တဲ့ က်မအေပၚ ငဲ့ညွာ၊ ဆုံးမလမ္းညႊန္၊ ဂ႐ုစိုက္ကာကြယ္ေပးခဲ့တဲ့ ကိုလင္းလက္ ခုေတာ့ ဆုံးသြားျပီ...

Comment here

အမှတ်တရ တစ်ခုတော့ ပြောခဲ့ပါဦးနော်...
ကျေးဇူးတင်ပါတယ်...

မင်္ဂလာပါ



ဒီ blog လေးကို လုပ်ဖြစ်ရခြင်းအကြောင်းကတော့ စိတ်ကူးပေါက်သမျှ ရေးထားခဲ့တာလေးတွေကို တစုတဝေးတည်းရှိနေစေချင်တဲ့ ဆန္ဒလေးတစ်ခုနဲ့ပါ...
တခြားသူတွေအတွက် အကျိုးဖြစ်ထွန်းစေမယ့် စာပေမျိုး ရေးသားဖို့ရန် သိုမှီးသိမ်းဆည်းထားတဲ့ အသိပညာ ဗဟုသုတတွေ မပြည့်ဝသေးတာမို့ တစ်ဦးတစ်ယောက်ကိုသော်မျှ ကျေနပ်ပျော်ရွှင် အသိပညာတိုးပွားစေလိုသော ဆန္ဒနဲ့ ဒီ blog လေးကို ဖန်တီးထားခြင်း မဟုတ်ရပါ...
ရင်းနှီးမြှုပ်နှံခဲ့တဲ့ အာရုံ၊ အတွေး၊ ခံစားချက်၊ အချိန်လေးတွေကို အတူတကွရှိနေစေချင်ရုံ သက်သက်နဲ့ ဖန်တီးခဲ့ခြင်းသာဖြစ်ပါတယ်...

တကယ်လို့ ကျမ ကြိုးစားရေးခဲ့တဲ့ ကဗျာလေးတွေ၊ စာလေးတွေကို ကူးယူချင်တယ်ဆိုတဲ့ စိတ်ကလေးများရှိခဲ့တယ်ဆိုရင်ဖြင့် ကျမရဲ့အားထုတ်မှုကို အသိအမှတ်ပြုတဲ့အနေနဲ့ ကျမနာမည်လေးကို ဖော်ပြပေးစေလိုပါတယ်... သို့ပေမယ့် ကျမရေးသားခဲ့သော ကျမ၏အကြောင်းအရာများကိုတော့ မကူးယူဖို့ မေတ္တာရပ်ခံပါရစေ...

အဆင်ပြေပျော်ရွှင်ကြပါစေ...
k2tmaung

My Quotes


ယနေ့ ကျရှုံးမှုတွေသည် မနက်ဖြန်၏ အောင်မြင်မှုများအတွက် လှေခါးထစ်များဖြစ်၏...

ဘဝဆိုတာ တိုက်ပွဲ... အရှုံးတော့ရှိမှာပဲ... ကိုယ်တိုင် ဒူးမထောက် လက်မမြှောက်ဖို့ပဲလိုတယ်...

ကျွန်ုပ်ကို ခင်မင်သူများ...

ခင်ရင်ရေးပေး ကျွန်ုပ်အတွက် အားဆေး... (သူငယ်ချင်းတို့ကို သိရအောက် Link လေးတွေတော့ ထားခဲ့ပေးနော်)

ကျွန်ုပ်ခြေရာများသော သူတို့နေရာ...

ရေးထားသမျှ... ခွဲခွဲခြားခြား..